موراتا : قلبم من را به سوی یوونتوس کشاند ؛ آماده ام هرچه در توان دارم ارائه کنم

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :7:39
آلوارو موراتا، مهاجم جوان تیم رئال مادرید که عصر امروز به طور رسمی با پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس به این تیم ملحق شد، نخستین مصاحبه خود را پس از پیوستن به این تیم انجام داد.
http://parsiup.com/upload/60hd_morata_marotta_84400_immagine_ts673_400.jpg
این ستاره 21 ساله که پیراهن شماره 9 یوونتوس را برتن خواهد کرد در نخستین اظهارنظر خود پس از پیوستن به یوونتوس گفت:

"من به این باشگاه آمدم چراکه یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا و دنیاست و پیشینه بزرگی دارد، بدون شک بهترین تیم ایتالیاست. خیلی وقت بود به حضور در یوونتوس علاقه مند بودم، می‌توانم اینجا عملکرد خوبی از خود نشان دهم و این یک باشگاه فوق العاده است و می‌تواند به هر موفقیتی دست پیدا کند. کارلو آنچلوتی برایم آرزوی موفقیت کرد و گفت به شهر فوق العاده ای می‌روی و از حضور در ایتالیا لذت ببر و بخصوص از غذای ایتالیایی لذت ببر."

موراتا افزود: "امروز با آلگری صحبت کردم و مشتاقم هرچه زودتر کارم را اینجا آغاز کنم. برای مدتی طولانی به این تیم آمده ام. خوشحالم که باشگاه به من اعتماد کرده و مهم این است که مردم این شهر به من اعتماد دارد. از انگلیس هم پیشنهاد داشتم، امّا قلبم به سوی یوونتوس من را سوق داد و بدون شک سری‌آ یکی از بهترین لیگ های دنیاست. می‌دانم لیگ سختی است، امّا آماده ام که بهترین نمایشم را اینجا ارائه دهم."

وی ادامه داد: "بازی در کنار بازیکنانی چون توز، ویدال، پیرلو و یورنته فوق العاده خواهد بود. حضور در کنار این سه بازیکن هجومی فوق العاده است و برای یک مهاجم مانند من نکته مثبتی است. خوشحالم که شماره 9 را بر تن خواهم کرد و این شماره ای است که به من احساس مسئولیت و غرور می‌بخشد."  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: