نامه خداحافظی کاسمیرو و موراتا با رئال مادرید

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :7:41
 
موراتا و کاسمیرو امروز از رئال جدا شدند. اولی به یوونتوس رفت و دومی به پورتو. در هر دو در پیغامهایی جداگانه با هواداران رئال وداع کردند.
http://parsiup.com/upload/mbbz_casem2.jpg
موراتا:
“می خواهم از طریق این خطوط از همه آن چیزی که مادریدیسموها از زمان حضورم در رئال به من دادند ، تشکر کنم.

به عنوان یک کودک از درهای این باشگاه وارد شدم. از همان زمان به من توجه داشتند و مثل یک خانواده برای آنها بودم. از محبت و حمایتی که نسبت به من روا داشتند ، سپاسگزارم. حرفه ای گری و صمیمیت را نسبت به هم تیمی هایم و مربیان از همان روز اول آموختم. همه آنها نقشی انکار ناپذیر در زندگی من داشتند و هر روز به من کمک کردند تا به این جا برسم.همه افرادی که در این خانه حضور داشتند، روی من تاثیر گذاشتند. به خصوص آنهایی که در آکادمی حضور داشتند. جایی که شش سال در آن جا رشد کردم و با من مثل یک عضو از خانواده برخورد شد.

از فلورنتینو پرز ، مدیر باشگاه و هیئت مدیره ممنونم که همیشه از من حمایت کردند. آماده چالشی جدید در یک باشگاه اسطوره ای در فوتبال اروپا هستم.”

“از همان روز اول با یک اشتیاق هیجان چه در زمان پیروزی و چه در زمان شکست به میدان می رفتم. همیاری ، صمیمیت ، انرژی ، تعصب و … جنگیدن تا آخرین لحظه ارزشهایی بودند که به من تزریف شدند. این چیزی است که اسطوره های بزرگ تاریخ رئال به خصوص دون آلفردو دی استفانو به وجود آوردند. آخرین بازی که دید ، آخرین بازی من با پیراهن رئال بود و این را هرگز فرامشو نمی کنم.”

“نمی دانم که من چه چیزی به رئال مادرید و هر کدام از شما هواداران دادم. فقط می توانم بگویم که شما هر لحظه به من همه چیز دادید چرا که در این باشگاه توقعات خیلی بالاست.

یک تشکر ابدی و بی انتها برای کل مادریدیسموها.”



کاسمیرو:”

مادریدیستاهای عزیز، یک دوره جدید را در دور از خانه آغاز کردم ، خانه ای که در آن جا به من نیرو ، انگیزه و زندگی دادند.

وقتی سائوپائولو را به مقصد کاستیا ترک کردم، فهمیدم که حضور آرم رئال روی سینه ام چه مفهومی دارد. این باشگاه زندگی من را عوض کرد.

لحظات فراموش نشدنی و تاریخی مثل دسیما را داشتم، دسیمایی که مدتها منتظرش بودید. یا کوپا دل ری هیجان انگیز … چطور می توانم اولین بازی رسمیم در تیم اصلی رئال وقتی در آکادمی بودم را فراموش کنم …

توسط هیئت مدیره ، مدیر ، هم تیمی ها ، همه مربیان ، همه کارمندان این جا و هواداران بی نظیر همیشه محبت را حس کردم. ارزشهای مادریدیسموها را کاملا آموختم، ارزشهایی که در کل زندگی و دوران فوتبالم مرا همراهی خواهند کرد.”

“به یک باشگاه بزرگ دیگر اروپا یعنی پورتو می روم که در آن جا نیز از لحظه اول محبت ها را حس کردم . مسلما در آن جا رشد می کنم و سعی می کنم که کاری کنم که همه محبتی که در رئال به من شد ، به یاد بماند. ممنون از همه محبتی که به من داشتید.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: