تیری هانری: استعداد رونالدو به اندازه مسی نیست؛ مسی نابغه است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :9:36

با وجوداینکه دست مسی از توپ طلای امسال کوتاه ماند،وی توانست به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین، تیمش را تا فینال جام جهانی رهبری کند و عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را نیز ازآن خود کند.

هم‌بازی سابق مسی در باشگاه بارسلونا که سال 2010 به لیگ MLS پیوست، معتقد است که رونالدو بازیکن فوق‌العاده ای است اما هیچگاه نمی‌تواند به جایگاه مسی برسد. مسی یک نابغه است و نبوغ ذاتی وی چیزی نیست که با تمرین بتوان آن را به دست آورد. وی با بیان این مطلب گفت: "با تمام احترام و تحسین به کریستیانو رونالدو، مسی بدون شک بهترین بازیکن دنیاست."

وی در گفت‌و‌گو با BBC افزود: "تماشای مسی برای کودکان و کسانی که تازه به فوتبال علاقمند شده‌اند یک هدیه ارزشمند است. کارهایی که مسی در زمین انجام می‌دهد همه را محسور می‌کند.کافیست به بازی او دقت کنید. او ذاتا یک فوتبالیست کامل است و سایرین باید سال‌ها تلاش کنند تا شاید بتوانند مثل او باشند. حتی کریس رونالدو. او باید سال‌ها کار کند تا به برسد. وجه تمایز این دو بازیکن، نبوغ است. او برای تیمش همه کار می‌کند."

هانری با آرزوی فصلی خوب برای لوییز سوارزی که با 88 میلیون یورو به نیوکمپ پیوست،ادامه داد: "سوارز یک مهاجم کامل است. او جنگنده و دریبل زن است، سرزن است و می‌تواند وظایف هجومی را به خوبی در زمین انجام دهد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: