نامه خداحافظی احساسی آلوارو موراتا خطاب به باشگاه و هواداران رئال مادرید

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :10:33

نـامه موراتا:

به تمام هواداران رئال مادرید:

می خواهم چند خطی بنویسم و از شما به خاطر تمام چیزهایی که طی دوران حضورم در رئال مادرید به من دادید، تشکر کنم.

وقتی برای اولین بار از در ورودی، وارد این باشگاه شدم تقریباً هنوز یک بچه بودم - در اینجا خیلی خوب از من مراقبت شد و مثل یک عضو خانواده با من رفتار کردند. من همیشه محبت هواداران را احساس می کردم؛ آنها همیشه از من حمایت کردند، در زمان های خوب و در لحظات نه چندان خوب. من این رابطه دوستانه، حسن نیت و حرفه ای گری تمام هم تیمی ها و مربیانم، از اولین تا آخرین، را با خود می برم؛ همه آنها نقشی احساسی در زندگی حرفه ای من ایفا کردند و کمک کردند تا به کسی که امروز هستم، تبدیل شوم. در قلب من، همیشه علاقه و محبت تمام کسانی که در این باشگاه بزرگ کار می کردند، حفظ خواهد شد – به خصوص آنهایی که شش سال پیش، زمانی که برای اولین بار وارد شهر شدم مثل فرزندشان از من استقبال کردند و با مهربانی و از خود گذشتگی به من آموزش دادند.

دوست دارم از رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، و سایر اعضای هیئت مدیره تشکر کنم، کسانی که همیشه از من حمایت کردند و حالا به من فرصتی داده اند تا در یکی دیگر از باشگاه های تاریخی اروپا، یک ماجراجویی جدید را آغاز کنم.

پیروز شویم، مساوی کنیم یا ببازیم، من همیشه با همان شور و شوق از باشگاه دفاع کرده ام و تا آخرین لحظه برای این پیراهن جنگیده ام. من با خودم تمام ارزش هایی که این باشگاه به من آموخت را خواهم برد: ارزش هایی چون همیاری، همبستگی، تلاش، فداکارای... و همیشه جنگیدن تا آخر، که ما از بازیکنان افسانه ای رئال مادرید آموختیم - به خصوص جناب آلفردو دی استفانو. آخرین باری که او برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد، مصادف شد با آخرین بازی من با پیراهن رئال مادرید و این چیزی است که من برای همیشه گرامی خواهم داشت.

اینها چیزهایی است که مادرید به من داده است؛ نمی دانم چه چیزهایی از خودم برای شما باقی گذاشته ام اما فقط می خواهم بدانید که هر لحظه تمام توانم را برای باشگاه به کار گرفتم، و این چیزی است که باشگاه از تمام بازیکنانش توقع دارد و همین باعث می شود تا رئال مادرید فوق العاده بزرگ باشد.

آغوش بی نهایت و ابدی برای تمام مادریدیسمو ها،

Hala Madrid!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: