رئال مادرید در تور آمریکا هیچ یک از مهاجمان خود را در اختیار نخواهد داشت

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:47

رئال مادرید به ایالات متحده سفر می کند، اما نکته ای که در کاروان این تیم و ترکیب کارلو آنچلوتی تعجب برانگیز است، عدم حضور مهاجمان تیم می باشد.

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1384006423391.jpg

این تیم بدون مهاجم پرواز خواهد کرد. هیچ کدام از چهار مهاجمی که فصل گذشته در ترکیب رئال مادرید بازی می کردند، در تور پیش فصل بازی نخواهند کرد.

در مورد مسئله بهترین گلزن چند سال اخیر باشگاه، کریستیانو رونالدو، تصمیم گرفته شده است تا برای ریکاوری بهتر و رهایی از تنش های فصل گذشته، مدت زمان بیشتری برای استراحت در اختیارش قرار دهند. در اواخر فصل گذشته، بدن این بازیکن هشدار های مختلفی به او داد، و در طول جام جهانی نیز نگرانی های زیادی در مورد وضعیت مصدومیت این بازیکن وجود داشت.

این ستاره پرتغالی قسمت قابل توجهی از تمرینات و برنامه های پیش فصل را به دلیل استراحت کردن از دست خواهد داد و انتظار نمی رود که در هیچ کدام از مسابقاتی که قرار است در تور آمریکا برگزار شود، آنچلوتی از کریستیانو استفاده کند.

شماره 9 باشگاه هم در این سفر هم تیمی هایش را همراهی نخواهد کرد. بعد از اینکه کریم بنزما به همراه تیم ملی فرانسه تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پیش رفت، اکنون مدت زمان بیشتری را برای استراحت کردن سپری می کند. این ملی پوش فرانسوی بعد از اتمام تور آمریکای شمالی به تمرینات باز خواهد گشت و همزمان قراردادی جدید با رئال مادرید امضاء خواهد کرد.

بازیکن دیگری که واجد شرایط سفر به کشور ستاره ها نمی باشد، خسه رودریگز است، که مصدومیت از ناحیه زانو مانع از حضور او در تمرینات می شود. و در نهایت لیست مهاجمان غایب رئال مادرید با انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس تکمیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: