درخواست دستمزد 9 میلیون یورویی دلیل اصلی رئال مادرید برای فروش دی ماریا؛

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:52

گزارش ها حاکی از آن است که آنخل دی ماریا پیش از جام جهانی از مسئولان باشگاه رئال مادرید درخواست دو برابر کردن دستمزدش را داشته است که با مخالفت آنها، شرایط برای جدایی این هافبک آرژانتینی مهیا شده است.

http://mihangallery.ir/wp-content/uploads/2013/09/url5.jpg

Marca مدعی شده است که دی ماریا به دنبال عملکرد خوب خود در فصل گذشته، که به مادریدی ها کمک کرد تا قهرمان چمپیونزلیگ و کوپا دل ری شوند و سپس در فینال چمپیونزلیگ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، خواهان قراردادی جدید بود.

مادرید هم تمایل داشت تا برای قراردادی جدید مذاکرات را آغاز کند اما وقتی متوجه شد که دی ماریا خواهان افزایش دستمزد از 4 میلیون یورو به 9 میلیون یورو شده است، تا به یکی از پر درآمد ترین بازیکنان تیم تبدیل شود، عقب نشینی کرد.

بعد از آن پاریسن ژرمن وارد شد و به نظر می رسد که مشکلی با پرداخت دستمزد درخواستی این بازیکن ندارد، هرچند مشکلات مالی باشگاه پاریسن ژرمن که از قانون فیرپلی مالی یوفا نشئت می گیرد، مانع از نهایی شدن این انتقال 60 میلیون یورویی می شود.

 PSG در تابستان امسال بعد از اینکه به خاطر مقررات یوفا جریمه شد، تنها اجازه دارد تا 50 میلیون یورو خرج کند و آنها این مبلغ را پیشتر برای خرید داوید لوئیز صرف کرده اند. اکنون قهرمان لیگ 1 فرانسه باید تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند تا بتواند خرید های مورد نظرش را انجام دهد؛ بنابراین تا اطلاع ثانوی انتقال دی ماریا نهایی نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: