جدی شدن گزینه نگردو در خط حمله

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :19:19

آلوارو نگردو تبدیل به یکی از گزینه های اصلی رئال مادرید برای خرید در خط حمله شده است.رئال به دنبال مهاجم برای جانشینی موراتا می گردد که نگردو یکی از گزینه هاست.

جدی شدن گزینه نگردو در خط حمله

این بازیکن دو سال در آکادمی رئال حضور داشته است و سران رئال با خرید او موافق هستند اما خریدنش آسان نیست. اما نکته این جاست که پرز اصلا دوست ندارد که برای بنزما که بازیکن محبوبش است، رقیب بتراشد و ترجیح می دهد که مهاجم جوانی را به خدمت بگیرد که بیشتر روی نیمکت بنشیند. اما برخی اعضای هیئت مدیره با نظر پرز مخالف هستند و اعتقاد دارند که تیمی که می خواهد برای شش جام بجنگد نیاز به دو مهاجم ششدانگ دارد.

نکته دیگر این جاست که سیتی او را ارزان نمی فروشد. این باشگاه در ازای این مهاجم اسپانیایی حداقل ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او سال گذشته نیمکت نشین ژکو شده بود و به همین خاطر جام جهانی را از دست داد.

نگردو بدش نمی آید که به رئال برگردد. او در فصل اول خود در منچسترسیتی ۲۳ گل زد که آمار بدی نیست. رئال مادرید در ازای این محصول آکادمی ۱۸٫۴ میلیون یورو تا کنون درآمدزایی کرده است که ۳۰ میلیون برای بازگرداندن او رقم بالایی نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا تاری
ساعت19:37---29 تير 1393
بازدیدم روزانه 10 برابر توئه به خدا وبت یک هزارم وب منم نیست آشغاله وبت انلاینشم برای ویوا بارسا هستش رتبه الکسا هم که نداری برای ما توی 900 هزار هستش کلا وب خیلی مزخرفی داری با بازدید یک دهم من
پاسخ:نه بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: