آیتور کارانکا: مورینیو در رئال مادرید تفرقه ایجاد نکرد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:30

روزنامه مارکا با دستیار سابق خوزه مورینیو؛ یعنی آیتور کارانکا، که اکنون هدایت تیم فوتبال میدلزبورو را بر عهده دارد، مصاحبه‌ای انجام داده است.

http://www.shiaupload.ir/images/09330736535205340749.jpg

مارکا: "آیا احساس می‌کنید مطبوعات با شما به خوبی رفتار نکرده‌اند؟"

کارانکا: "بله. من 15 سال فوتبال بازی کردم و از من انتقاد شده، مورد ستایش هم قرار گرفته‌ام، اما بسیاری از اوقات حرف‌هایی که علیه من زده شده، انتقاد نبوده‌اند، بلکه بی‌احترامی بوده‌اند. من آزرده نشدم اما برای خانواده‌ام افسوس خوردم."

مارکا: "آیا فکر می‌کنید مورینیو در [رئال] مادرید تفرقه ایجاد کرد؟"

کارانکا: "خیر. خوزه تلاش کرد تا در هر لحظه، بهترین کار را انجام دهد. به عنوان مثال، همه راجع به اتفاقی که با ایکر [کاسیاس] رخ داد صحبت می‌کنند، اما این تصمیمی نبود که یک شبه گرفته شده باشد. ما برای مدتی راجع به آن فکر کردیم و تصمیم گرفتیم که در آن زمان، بهترین کار برای تیم همان بود."

مارکا: "بسیاری از بازیکنان در ابتدا می‌گفتند «مورینیو بهترین است» اما در آخر خواستار رفتن او شدند. آیا شما احساس کردید که مورد خیانت قرار گرفته‌اید؟"

کارانکا: "من یک بازیکن بوده‌ام. شما به عنوان یک بازیکن، اغلب متوجه این موضوع می‌شوید که قراردادی طولانی‌تر از سرمربی دارید، که شما قرار است بمانید و می‌توانید نظر خود را تغییر دهید. اما باید بدانید که تعداد آن بازیکنان [که خواستار رفتن خوزه شدند] بسیار کم‌تر از آن چیزی بود که مردم ممکن است فکر کنند. دلیل اثبات این حرف من را می‌توانید هنگامی که یکی از بازیکنان سابق مورینیو در رئال، برابر او قرار می‌گیرد، ببینید. آن‌ها در مورد اوزیل صحبت کردند [و گفتند او جزو همان دسته است] اما وقتی اوزیل برابر خوزه بازی کرد، پیراهن خود را به او داد. قسمت عمده بازیکنان در مصاحبه‌ها به خوبی از او یاد می‌کنند. حتی گفته شد که ما نمی‌توانستیم به رختکن وارد شویم. این هم یکی دیگر از دروغ‌های بیشمار آن‌هاست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: