آشنایی با تونی کروس، خرید احتمالی رئال

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :21:19

تونی کروس به نظر می رسد که اصلی ترین گزینه رئال برای خرید در خط هافبک باشد، بازیکنی که یک هافبک کاملا مدرن است.

http://www.shiaupload.ir/images/51690153865122282969.jpg

این بازیکن که در آکادمی هانزا روستوک رشد کرد ، خیلی زود نگاه بایرن را به خود جلب کرد. در سال ۲۰۰۶ به آکادمی بایواریایی ها ملحق شد و یک سال بعدش در حالی که ۱۷ سال و هشت روز و دو سال سن داشت، در مقابل انرگی کوتبوس اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان بایرن تجربه کرد.  ۱۸ دقیقه بازی کرد و دو پاس گل به کلوسه داد تا شروعی رویایی داشته باشد.او همچنین تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ بایرن تا آن زمان ش که البته رکوردش توسط آلابا در سال ۲۰۱۰ شکسته شد.

رقابت بالا در خط هافبک بایرن باعث شد که در سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۱۸ ماهه به صورت قرضی به بایر لورکوزن ملحق شود. در ان جا از نظر فوتبالی رشد کرد. سال دومش در بای آرنا خارق العاده بود. ۹ گل زد و ۱۲ پاس گل داد تا به مونیخ بازگردد.

سال اولش زیر نظر فن خال خوب نبود. در بوندسلیگا ۱۹ بازی فیکس داشت که یک گل زد و پنج پاس گل داد اما با هاینکس به اوج رسید. در فصل ۱۲-۲۰۱۱ چهار گل زد و ۱۰ پاس گل داد و سال بعدش هشت گل زد و شش پاس گل داد و در سه جامه شدن بایرن نقشی کلیدی ایفا کرد. مصدومیت نابهنگام اما او را از فینال چمپیونزلیگ باز داشت.کروس در بایرن گواردیولا هم فصل گذشته فیکس بود اما مصدومیت باعث نیمکت نشینی او شد.

هافبک بایرن تکنیک خوبی دارد اما بازیکنی نیست که زیاده از حد نگاه ها را به خود جلب کند. او با پاهای چپ و راست خوب به توپ ضربه می زند. او یک راست پای بی نظیر است که خوب پاس می دهد. او سومین بازیکن از نظر درصد پاس صحیح در دوره گذشته چمپیونزلیگ با ۹۴٫۲۴  درصد بود. در جام جهانی ۹۰ درصد پاسهایش صحیح بوده است که درصد خوبی است.او البته فقط پاس کوتاه نمی دهد ، بلکه در تغییر جریان بازی هم هنرنمند است..

کروس از بیرون محوطه جریمه خوب شوت می زند و در ضربات ایستگاهی هم نقش دارد. البته امسال از نظر گلزنی افت کرد و زیر نظر گواردیولا فقط چهار گل زد.  چند پسته بودن باعث می شود که هر مربی بخواهد او را داشته باشد. در ابتدای فوتبالش هافبک هجومی بود اما به مرور پستش کمی عقب تر کشیده شد.

اما او نقاط ضعفی هم دارد. یکی از مشکلاتش این است که زیاد سریع نیست و همین به ضرر اوست. دومین مشکل او در مورد جایگیری های بدش است. از سویی از نظر تدافعی هم نمی شود به او اطمینان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: