اولین کنفرانس خبری جیمز رودریگز در رئال مادرید

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :18:11
james-rodriguez-15528

جیمز رودریگز بعد از مراسم معارفه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیام برای کلمبیایی ها: “این لحظه ای است که همیشه رؤیایش را داشتم. من می توانم اینجا تاریخ سازی کنم. می دانم که فشار زیادی وجود دارد، اما من آماده ام. در اینجا همه می خواهند که پیروز شوند، به خصوص قهرمان لیگ قهرمانان اروپا. باید یاد بگیرید تا با این شرایط زندگی کنید. امیدوارم که این رؤیای دوست داشتنی پایان خوشی داشته باشد.”

قرارداد: “به محض اینکه مطلع شدم رئال مادرید مرا می خواهد، هرکاری که می توانستم انجام دادم تا به اینجا بیایم. من آمده ام که کمک کنم.”

الگوها: “من همیشه زیدان را تحسین کرده ام.”

پست مورد علاقه: “هرجا که مربی تصمیم بگیرد بازی خواهم کرد. در مرکز، سمت راست و یا سمت چپ.”

سومین بازیکن گران قیمت تاریخ رئال مادرید: “من به اعداد و ارقام فکر نمی کنم. تنها می خواهم کمک کنم که تاریخ ساز شویم و هواداران رئال مادرید را خوشحال کنم.”

شماره 10: “این شماره ای است که همیشه به تن کرده ام، اما برای اینجا بودن باید شماره 100 را به تن می کردم. امیدوارم که بتوانم با این پیراهن عناوین زیادی فتح کنم.”

رقابت: “این برای من خوب است و باعث افتخار و لذت بخش است که در کنار چنین ستاره هایی بازی کنم. مطمئنم که چیزهای زیادی خواهم آموخت.”

تعطیلات: “من تمریناتم را از 1 آگوست آغاز خواهم کرد.”

اولین خاطرات: “زیدان، رونالدو و روبرتو کارلوس. من همیشه هوادار رئال مادرید بوده ام. همیشه بازی های آنها را دنبال کرده ام و همیشه رؤیای بودن در اینجا را داشته ام.”

فالکائو به رئال مادرید: “او چیزی به من نگفته است. ما در این مورد صحبت نکرده ایم. فالکائو گلزن فوق العاده ای است و می تواند که اینجا بازی کند، اما تصمیم گیری در این مورد به عهده باشگاه است.”

پورتو: “آنها همیشه در پرتغال برنده خواهند بود. امیدوارم که بتوانند عناوین زیادی به دست آورند.”

خانواده: “من از تمام کسانی که نزدیکم هستند تشکر می کنم.”

کروس: “او کیفیت بسیار زیادی دارد اما او در این تیم تنها نیست. اینجا همه ذهنیت پیروزی دارند.”

احساسات بعد از قدم گذاشتن در پله های برنابئو: “کلمات نمی تواند آن را توصیف کند. من رؤیای کسب پیروزی در این ورزشگاه را دارم و اینکه می خواهم تا پایان دوران ورزشی ام در اینجا بمانم.”

سوپرکاپ: “من به سختی تمرین خواهم کرد اما تصمیم گیری به عهده مربی خواهد بود.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: