گرث بیل: می خواهیم در تمام جام ها قهرمان شویم؛ امیدوارم خامس مانند جام جهانی عمل کند

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :9:56

به دنبال تمرینات روز گذشته رئال مادرید در آمریکا، گرث بیل در نورث اتلتیکو فیلد UCLA در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. این ملی پوش ولزی به فصلی که گذشته را مرور کرد و سپس در مورد اهداف فردی اش برای فصل جدید صحبت کرد.

http://www.varzesh11.com/images/news/gareth-bale-real-madrid-2013-2014-4565.jpg

آیا امسال بیلِ با ثبات تری را خواهیم دید؟

"من به دلیل نداشتن پیش فصل، سال گذشته به سختی با تیم هماهنگ شدم. امسال احساس می کنم که تمرینات خوبی داشته ام. امیدوارم که این آماده سازی به ما کمک کند تا در این فصل به اهداف خود برسیم."

هماهنگی و انطباق پذیری با زندگی در رئال مادرید چقدر برای شما سخت بود؟

"وقتی سال اولی است که شما به تیم ملحق می شوید، سخت است. اما بسیاری از بازیکنان انگلیسی صحبت می کنند و این برای من مفید بوده است. این یک تغییر بزرگ بود. کمی زمان برد اما با گذشت زمان احساس بهتری پیدا کردم."

وقتی به رئال مادرید آمدید چه چیزی بیش از همه شما را متعجب کرد؟

"من قبل از اینکه به اینجا بیایم با بازیکنان زیادی صحبت کردم. فصل گذشته ما فاتح چمپیونزلیگ شدیم و امیدوارم که بتوانیم آن را تکرار کنیم."

چه توصیه هایی برای خامس دارید؟

"بدیهی است که هماهنگ شدن سخت است. اولین نکته این است که وارد زمین شوید و جایی برای بازی کردن پیدا کنید. سپس خانواده خود را در شهر ساکن کنید. باشگاه کمک زیادی به من کرد."

نظر شما در مورد او به عنوان یک فوتبالیست چیست؟

"او نشان داده که بازیکن فوق العاده ای است. وقتی که بازیکنی به رئال مادرید می آید، به بهترین باشگاه دنیا ملحق شده است. امیدوارم که خامس همراه ما بتواند کاری که در جام جهانی انجام داد را تکرار کند."

امسال رئال مادرید می تواند برای فتح 6 جام رقابت کند. آیا اینکه می توانید اولین قهرمانی را در زادگاه خود به دست آورید، خاص است؟

ما برای فتح 6 عنوان بازی خواهیم کرد و می خواهیم تک تک آنها را کسب کنیم. از آنجا که سوپرکاپ اروپا در کاردیف برگزار خواهد شد، برای من بسیار ویژه است و همچنین اولین عنوانی است که می خواهیم به دست آوریم. ما برای همه آنها خواهیم جنگید."

آیا لیگ اسپانیا بهترین لیگ دنیاست؟

"لیگ اسپانیا هیجان انگیز ترین لیگ دنیاست و بهترین بازیکنان دنیا در این لیگ توپ می زنند. بارسا و رئال مادرید همیشه برای چمپیونزلیگ مبارزه می کنند. ما بهترین بازیکنان را جذب می کنیم و لیگ هیجان بیشتری به خود می گیرد. بازی کردن در این لیگ باعث افتخار است."

از لحاظ فردی، در چه زمینه هایی می توانید پیشرفت کنید؟

"من می خواهم هر فصل پیشرفت کنم: پاس گل های بیشتری بدهم، گل های بیشتری به ثمر برسانم،... می خواهم در تمام زمینه ها بهتر شوم."

چگونه با زبان اسپانیایی کنار می آیید؟

"در حال یادگیری هستم!"

آیا امسال فشار بیشری وجود دارد؟

"صادقانه بگویم که نمی دانم. وقتی که بهترین تیم اروپا هستید، این یک فصل هیجان انگیز خواهد بود. نمی دانم که آیا در این فصل فشار بیشتری وجود خواهد داشت یا نه، اما هرکدام از اعضای این تیم می خواهند در تمام جام ها قهرمان شوند. ما می خواهیم از عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ دفاع کنیم."

رمز موفقیت این تیم چیست؟

"ما روحیه فوق العاده ای داریم که در داخل و خارج از زمین به ما کمک می کند. سخت است که عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ را تکرار کنید، اما ما سعی خود را خواهیم کرد."

شور و اشتیاق برای فوتبال را در آمریکا چگونه می بینید؟

"آنها پیشرفت زیادی می کنند. استاندارد بازی کردن در این کشور خیلی بهبود یافته است. بازیکنان زیادی هستند که برای بازی کردن به اینجا می آیند. سطح لیگ آمریکا خیلی بالاتر رفته است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: