کارلو آنچلوتی: من تصمیم می گیرم که چه کسی دروازه بان اصلی باشد؛ دی ماریا بازیکن رئال مادرید است؛ نیا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :9:59

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در لس آنجلس با خبرنگاران به گفتگو پرداخت و اظهار داشت که خامس رودریگز یک خرید بلند مدت بوده است.

http://upload7.ir/images/84333919065391797030.jpg

بازار نقل و انتقالات تابستانی برای شما چگونه بوده است؟

باشگاه در حال انجام کاری بزرگ است. دو بازیکنی که ما به خدمت گرفته ایم بسیار مهم هستند. آنها ترکیب تیم را بهبود خواهند بخشید. ما ترکیبی فوق العاده و رقابتی داریم.

آیا شما درخواست خرید کیلور ناواس را کرده اید؟

کیلور بازیکن رئال مادرید نیست. در حال حاضر ما همان سه دروزاه بان سال گذشته را در اختیار داریم. ما در پیش فصل به سر می بریم. ایکر تمرینات خود را از امروز شروع کرده است. برای ما دروازه بان یک موضوع نیست. سال گذشته بحث هایی در این مورد وجود داشت، اما نه برای من. من در ابتدای فصل تصمیم خواهم گرفت که چه کسی دروازه بان اصلی باشد.

شایعاتی در مورد انتقال پیژچک از بروسیا دورتموند به مادرید به گوش می رسد. آیا واقعیت دارد؟

ما دنی و آربلوا را داریم. همچنین، کروس و خامس هم می توانند در پست های مختلفی بازی کنند. آنها می دانند که نقشی مرکز خواهند داشت. ما به پیژچک نیازی نداریم. این به معنی خوب نبودن او نیست، بلکه موضوع این است که ما آن منطقه را پوشش داده ایم.

آیا دی ماریا جدا می شود؟

دی ماریا بازیکن رئال مادرید است. با وجود خامس و کروس رقابت زیادی وجود خواهد داشت، اما فکر می کنم در تمام باشگاه های بزرگ رقابت وجود دارد.

شما در طول پیش فصل با دو باشگاه ایتالیایی روبرو خواهید شد...

آنها دو تیمی هستند که تاکنون تابستان خوبی پشت سر گذاشته اند و با بازیکنان مهمی قرارداد بسته اند. همه می خواهند که به خوبی آماده شوند. همه چیز نتیجه نیست. اینتر بیشتر از رم تغییر کرده است، اما آنها هم بازیکن سطح بالایی چون ایتوربه را خریده اند.

آیا دوباره درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده خواهید کرد؟

سال گذشته ما در پیش فصل تصمیم گیری کردیم. حالا با سال گذشته متفاوت است. ایکر در همان سطح یکسان با سایرین کار خود را شروع کرده است. من به مانند سال گذشته در مورد مسئله دروازه بانی تصمیم گیری خواهم کرد.

آیا شما واقعاً به خرید خامس رودریگز نیاز داشتید؟

تاریخ مادرید به شما خواهد گفت که آنها همیشه می خواهند که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشند و بازیکنی که آینده دار باشد. ما یکی از ستاره های جام جهانی را به خدمت گرفته ایم. شما اینگونه بازیکنان را برای آینده نیاز دارید، نه فقط برای حال حاضر.

اسپانیا جام جهانی بدی پشت سر گذاشت. اگر شما ایکر و کیلور در برزیل را مقایسه کنید، کدامیک شماره 1 خواهند بود؟

(می خندد) در حال حاضر مقایسه کردن کاسیاس و ناواس خیلی راحت است. جام جهانی بد اسپانیا درست مثل ایتالیا و انگلیس بود. اسپانیا در سال 2010 قهرمان جهان شد، و چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. اسپانیا به زودی بار دیگر تیمی رقابتی خواهد شد.

چرا خامس در تور آمریکا حضور ندارد؟

خامس در 30 ژوئن جام جهانی خود را به پایان رسانده است و به یک ماه استراحت و تعطیلات نیاز دارد. او کار خود را از 1 آگوست و به همراه بنزما و واران در والدبباس آغاز خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: