توافق شخصی کاسیاس و آرسنال

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:2

خبرهای این روزهای مادرید حکایت از توافقات شخصی کاسیاس با باشگاه آرسنال دارد. البته هنوز با باشگاه رئال مادرید صحبتی انجام نشده است.

http://jadval.info/wp-content/uploads/2014/06/15856330265457594706.jpg

آرسنال پیشنهاد قرارداد 5 ساله و به ارزش 9 میلیون یورو در هر فصل را به ایکر کاسیاس، دروازبان ملی‌پوش رئال مادرید، ارائه داده است. این در حالی است که آرسنال در تلاش است تا کاسیاس را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

فلورنتینو پرس، رییس باشگاه مادریدی، به کاسیاس قول داده بود، هنگامی که زمان مناسب فرا برسد، وی می‌تواند به طور توافقی و به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند. رئال مادرید در صورت نهایی شدن قرارداد کیلور ناواس، سه دروازبان در اختیار خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد که بتوان ناواس، لوپز و کاسیاس را در تیم حفظ کرد.

در فصل گذشته دیگو لوپز در لیگ و ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی، برای رئال مادرید به میدان رفتند تا به نوعی از هر دو دروازبان در ترکیب رئال استفاده شده باشد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه آرسنال رقیب مستقیم رئال نخواهد بود، رئال نیز چندان به این انتقال بی تمایل نباشد. با توجه به بندهای قرارداد کاسیاس قطعا این انتقال، برای آرسنال، به این راحتی‌ها نخواهد بود. به خدمت گرفتن وی به عنوان بازیکن آزاد برای این باشگاه انگلیسی محال به نظر می‌رسد.

گفتنی است که آخرین قرارداد کاسیاس با باشگاه رئال مادرید تا سال 2017 می‌باشد؛ اما بندهای در قرارداد او وجود دارد که در صورتی که در فصل نهایی 30 بازی و یا بیشتر انجام دهد، به طور اتوماتیک تمدید خواهد شد. مبلغ آزادسازی وی در این قرارداد 113 میلیون پوند است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: