فلورنتینو پرز: تا لحظه آخر نقل و انتقالات خرید و فروش هایی خواهیم داشت

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:10

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز به پایان نرسیده است.

http://www.ephotobay.com/image/-877-950-hes8902thumb-8-jpg.jpg

بنا به گزارش AS، رئال مادرید تاکنون خامس رودریگز و تونی کروس را به سانتیاگو برنابئو آورده است و انتظار می رود که کیلور ناواس نیز در آینده ای نزدیک پیراهن این تیم را به تن کند. اما پرز در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) عنوان کرد که هنوز زمان زیادی تا پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده است و اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد.

او به خبرنگاران گفت: "تا آخرین روز شما همیشه می توانید کارهایی انجام دهید و خرید و فروش داشته باشید. این مهم است که فصل به طور معمول و به آرامی پیش برود. مثل همیشه، مثل همه، ما با شور و اشتیاق زیادی آغاز کرده ایم.

همه ما می خواهیم که تیم تقویت شود و بهبود پیدا کند. سپس رقابت ها آغاز خواهند شد. شما می توانید تا پایان آگوست بازیکنانی به تیم خود اضافه کنید و همچنین برخی افراد نیز می توانند از تیم جدا شوند. امسال هم با تابستان های دیگر تفاوتی ندارد. چیز دیگری نمی توانم بگویم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: