رینا: به فوتبال اسپانیا بازخواهم گشت؛ به قراردادم با لیورپول احترام می گذارم

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :11:49

پپه رینا 31 ساله قبل از پیوستن از ویارئال به لیورپول، فوتبالش را از بارسلونا آغاز کرد و فصل گذشته را به صورت قرضی در ناپولی سپری کرد، اما اکنون به لیورپول بازگشته و با وجود سیمون مینیوله درون دروازه این تیم، وضعیت او نامعلوم است.

pepe_reina_3.jpg (620×430)

رینا در مصاحبه با ایستگاه رادیویی اسپانیا Cadena Ser گفت: "این طبیعی است که شما پس از سال ها قصد داشته باشید به جایی بازگردید که از آن جا شروع به کار کرده اید. هنگامی که رافا بنیتز در سال 2005 به من پیشنهاد پیوستن به لیورپول را داد، من پذیرفتم و گفتم کمی بعد به فوتبال اسپانیا باز خواهم گشت."

رینا در مورد قراردادش با لیورپول گفت: "من به قراردادم با لیورپول احترام می گذارم. من به خوبی تمرین می کنم و کاملا رابطه خوبی با هم تیمی هایم دارم. من اینجا خواهم ماند."

"هنوز هیچ صحبتی با برندان راجرز نکرده ام. من چهار روز اینجا بوده ام و فقط در تمرینات به این فکر می کنم که بهترین عملکردم را به نمایش گذارم و شکل خود را دوباره به دست آورم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: