رئال مادرید 1 (2) - (3) 1 اینترمیلان؛ شکست تیم دوم مادریدی ها و 2 امتیاز برای نراتزوری

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :8:50
در دومین دیدار امشب از رقابت های گینس کاپ در ایالات متحده، دو تیم رئال مادرید و اینتر میلان به مصاف هم رفتند که در پایان اینتر در ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

تمامی اخبار عکسها و کلیپ های بازی بزودی در همین وب ..... با ما همرا باشید!
شرح کامل بازی در ادامه ی  مطلب ...

 

ترکیب دو تیم:

در همان دقیقه 3 مسابقه ارسال بازیکنان رئال مادرید از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر خوب گرث بیل در میان نگاه های هاندانوویچ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 6 پاس عالی در عمق ایارامندی به وازکز موقعیت خوبی در سمت راست محوطه برای این بازیکن فراهم کرد اما ضربه این بازیکن با تکل عالی ویدیچ دفع شد.

دقیقه 10 دروازه نراتزوری به زیبایی باز شد؛ گرث بیل از میانه میدان توپ را گرفت و پا به توپ حرکت کرد و سپس شلیک استثنایی این بازیکن از راه دور با کات فوق العاده ای وارد دروازه اینتر شد تا هاندانوویچ تنها نظاره گر این صحنه باشد.

دقیقه 22 اراسال بازیکنان اینتر از سمت چپ به روی دروازه رئال مادرید و ضربه سری که جاناتان از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 29 رانوکیا با خطا به روی رائول دی توماس اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد و یک ضربه ایستگاهی مناسب برای گرث بیل فراهم شد که ضربه دیدنی این بازیکن بعد از برخورد به زمین توسط هاندانوویچ راهی کرنر شد.

دو تیم بازی آرامی را سپری می کردند و بعد از لحظات ابتدایی مسابقه بازی دچار افت قابل توجهی شد. دقیقه 40 شوت از راه دور رانوکیا با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه 1-0 با پیروزی مادرید ها به پایان رسید.


نیمه دوم


با آغاز نیمه دوم دو تیم تعویض هایی انجام دادند که یکی از آنها ورود خسوس به جای دیگو لوپز بود و گرث بیل نیز جای خود را به مارکوس یورنته داد.

دقیقه 47 به خاطر خطای دی توماس روی دودو، درگیری میان بازیکنان دو تیم صورت گرفت که در نهایت آقای سالازار کارت زرد را به او دی توماس نشان داد.

در دقیقه 62 هم یان ام ویلا خرید جدیدی اینتری ها وارد میدان شد و از طرفی رانوکیا و هاندانوویچ نیز زمین بازی را ترک کردند.

دقایقی بعد نیز په په، مهره با تجربه خط دفاعی مادریدی ها جای خود را به ماسکارال داد.

دقیقه 66 شوت زیبای ام ویلا از پشت محوطه با واکنش زیبای خسوس از زیر طاق دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 68 اراسال کرنر بلند به روی دروازه با خطای سوبرینو به روی ویدیچ همراه شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد؛ ایکاردی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای چیپ دروازه خسوس را باز کرد.

دقیقه 72 دنی کارواخال با خطا به روی دودو کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 76 هم ناگاتومو به جای اولی ژوئل به بازی آمد و از طرفی دیگر هم کرهین، بازیکن جدید دیگر نراتزوری به میدان آمد.

دقیقه 79 خسوس با واکنش های عالی خود دروازه رئال مادرید را در دو صحنه نجات داد؛ ابتدا ارسال عالی ناگاتومو که با ضربه روی پای ویدیچ همراه شد و خسوس توپ را دفع کرد و در ادامه از چند قدمی دروازه ضربه آندرئولی را به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 83 یان ام ویلا هم به خاطر خطا روی ایسکو کارت زرد دیگر این مسابقه را دریافت کرد.

دقیقه 85 ارسال کارواخال به روی دروازه و دفع ناقص مدافعان اینتر باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به ماسکارال برسد، اما شوت زمینی این بازیکن در دو ضرب توسط کاریزو مهار شد.

دقیقه 89 روی دفع اشتباه کاریزو توپ به ایسکو رسید اما تعلل و کار کردن بیش از حد او با توپ سرانجام این موقعیت عالی را از مادریدی ها گرفت و توپ توسط مدافعان اینتر برگشت داده شد.

* در رقابتهای گینس کاپ هیچ دیداری با تساوی به پایان نخواهد رسید و در صورت مساوی شدن بازی در طول 90 دقیقه، دو تیم خود را برای ضربات پنالتی حاضر خواهند کرد که تیم برنده 2 امتیاز و تیم بازنده یک امتیاز کسب خواهد کرد.


ایسکو زننده اولین پنالتی مادریدی ها بود که ضربه زمینی این بازیکن با واکنش کاریزو به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد!

نمانیا ویدیچ به خوبی اولین ضربه پنالتی نراتزوری را وارد دروازه خسوس کرد.

لوکاس وازکز 20 ساله دومین ضربه پنالتی مادریدی ها را وارد دروازه کاریزو کرد.

خسوس فرناندز به خوبی دومین ضربه پنالتی اینتری ها را از یوتو ناگاتومو مهار کرد.

ناچو خلاف جهت حرکت کاریزو سومین ضربه پنالتی مادرید را به گل تبدیل کرد تا حساب کار 2-1 شود.

یان ام ویلا سومین ضربه پنالتی اینتر میلان را به تیر عمودی دروازه زد تا برتری موقتاً از آن رئالی ها باشد.

ضربه بعدی ایارامندی که به وسط دروازه زده شده بود با واکنش پای کاریزو راهی اوت شد!

خسوس خوان با پای چپ و به زیبایی ضربه بعدی اینتر را به زیر طاق دروازه فرستاد.

ماسکارال جوان با ضربه ای بسیار بد توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

ایکاردی پشت آخرین ضربه پنالتی اینتر قرار گرفت و توپ را به تور رساند تا نراتزوری با پیروزی 3-2 در ضربات پنالتی 2 امتیاز این مسابقه را کسب کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: