آنجلوتی:”خامس خریدی برای آینده است”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :9:20

آنجلوتی گفت که فصل آینده بنزما تنها مهاجم تخصصی تیمی خواهد بود که برای شش جام می جنگد.

تصاویر : اولین روز خامس رودریگز در مادرید

مربی ایتالیایی گفت:” به نظرم بنزما خیلی قابل اتکاست و می توانیم از بازیکنان دیگری در خط حمله بازی کنیم. ایسکو می تواند مهاجم کاذب باشد. فرقی نمی کند که مهاجم نوکی که زیاد گل نزند نداشته باشیم چرا که مهم است بازیکنی در تکریب باشد که برای بیل و رونالدو موقعیت بسازد. نیازی به مهاجم نداریم و خرید نخواهیم داشت.”

وی در مورد آینده دی ماریا گفت:” فعلا خبری نیست. دی ماریا پس از جام جهانی در حال استراحت است و چهاردهم مرداد به والدبباس بر می گردد.”

وی در مورد بیل گفت:” سال گذشته نتوانست پیش فصل داشته باشد و حالا می تواند از تمرینات خود لذت ببرد. گرت امسال بهتر می شود و فصل متفاوتی خواهد داشت و در آغاز فصل سرحال تر بود.”

کارلو در مورد آکادمی گفت” راضی هستم. جوان ها بازی خوب و باشخصیتی داشتند. به بازیکنان جوان فرصت دادیم. برخی از آنها شخصیت خوبی را نشان دادند.”

کارلتو در مورد خامس رودریگز گفت:” دهم مرداد به تیم ملحق می شود. می تواند در تیم ما بازی کند چرا که کیفیتش را دارد و گزینه ای برای آینده است.”

وی در مورد هیجان اینتر در این بازی گفت:” تعجب نکردم چرا که این هم بازی مهمی بود اما یک بازی دوستانه و برای آماده سازی بود.”

کارلتو در مورد احتمال حضور رئال در امریکا در آینده گفت:” همه چیز برای یک پیش فصل خوب آماده است. تجهیزات و حریفان خوبی در این جا هستند. آمریکا خوب است و مشکلی نداریم که سال بعد به این جا برگردیم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: