پیشنهاد پی اس جی برای دیماریا به 75 میلیون یورو رسید.

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :19:12

به گزارش روزنامه آ.اس باشگاه فرانسوی پی اس جی برای جذب آنخل دیماریا پیشنهاد خود را از 65 میلیون یورو به 75 میلیون یورو رسانده است .

http://www.gigpars.com/upload/n9ra_6b85680f07bf691a46af384be6cca29d.jpg

در حال حاضر باشگاه فرانسوی تصمیم به فروش کاوانی و لاوتزی ( یا پاستوره که خواهان جدائی نیست ) گرفته است تا برای خرید دیماریا قوانین فیرپلی مالی یوفا را نقض نکرده باشد .

در حال حاضر کاوانی به همراه این تیم به هنگ کنگ سفر نکرده است که باشگاه علت آنرا یک بیماری ویروسی اعلام کرده است اما حقیقت این است که او خواهان جدائی از این تیم و پیوستن به لیگ جزیره است . در حال حاضر او به منچستر بسیار نزدیک است و این تیم حاضر است هر کاری برای جذب کاوانی انجام دهد .

در حال حاضر پی اس جی تصمیم به فروش بازیکنان خود برای خرید دیماریا گرفته است و دیماریا به زودی به این تیم ملحق خواهد شد . او تصمیم گرفته است برای پی اس جی بازی کند و قراردادی 5 ساله با دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو با این تیم امضا کرده است . هرچند آنجلوتی اعلام کرده است که دیماریا هنوز بازیکن رئال مادرید است و می تواند با جیمز و کروس رقابت داشته باشد اما خود بازیکن به هیچ چیز جز بازی در پی اس جی فکر نمی کند .

آنخل دیماریا سومین بازیکن رئال مادرید در این تابستان خواهد بود که رئال مادرید را پس از موراتا و کاسمیرو ترک می کند و به زودی راهی باشگاه  فرانسوی خواهد شد .

علاوه بر اینکه دیماریا گرانقیمت ترین فروش تاریخ رئال مادرید خواهد شد او به گرانقیمت ترین فروش تاریخ لیگ اسپانیا هم تبدیل خواهد شد . رکورد قبلی در اختیار فیگو بود که با 60 میلیون یورو از بارسلونا به رئال مادرید آمد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: