معمای مهم آنجلوتی: بازگشت به دو هافبک دفاعی؟

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :19:13

با آمدن خامس و کروس، آنجلوتی این روزها باید معمای تاکتیکی حل کند و مشخص کند که فصل بعد با چه سیستمی بازی می کند. در حال حاضر سیستم های ۱-۳-۲-۴ یا ۲-۲-۲-۴ یکی از گزینه های بسیار محتمل است.

معمای مهم آنجلوتی: بازگشت به دو هافبک دفاعی؟

با حضور دو خرید جدید ، کارلو باید دوباره از صفر شروع کند. او پارسال از سیستم ۳-۳-۴ استفاده می کرد و حالا با یک معما مواجه است . سال گذشته با بی بی سی به آما رخوبی از نظر گلزنی رسید و دسیما را کسب کرد و حالا با آقای گل و بهترین بازیکن جام جهانی از نظر آمار ، باید تاکتیک را تغییر دهد. سیستم ۳-۳-۴ سیستم بعیدی به نظر می رسد مگر آن که یکی از میان خامس، رونالدو، بیل و بنزما در میانه زمین بازی کنند. کارلو زمانی دی ماریا را از خط حمله به میانه زمین برد اما در مورد چهار بازیکن مذکور این  احتمال کاملا منتفی است.

گزینه دیگر برای آنجلوتی این است که با دو هافبک میانی بازی کند. بدین ترتیب یکی از میان ژابی، مودریچ و کروس از ترکیب نار می روند. رئال در این ساختار با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند. بنزما نوک است و بیل ، رونالدو و خامس پشت او بازی می کنند. سیستمی که از نظر دفاعی کاملا ریسکی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: