چراغ سبز آنجلوتی به ایسکو برای ماندن در رئال مادرید

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :21:50
کارلو آنجلوتی با صحبتهای دیشبش بعد از کنفرانس خبری عملا به ایسکو برای دقایق بیشتر در ترکیب تیم چراغ سبز نشان داد و با صحبتهای او می توان حتم داد ایسکو در رئال ماندنی است .

ایسکو یکی از مستعد ترین هافبک های حال حاضر اسپانیاست ، کسی که جایگزین ژاوی و اینیستا در ترکیب تیم ملی خواهد بود . وی در فصل گذشته عملکرد بی نظیری داشت و خودش را به آنجلوتی ثابت کرد . آنجلوتی نیز کاملا از عملکرد او راضی است و به وی کاملا اعتماد دارد .

در حقیقت نه تنها با آمدن جیمز و تونی کروس قرار نیست که نیمکت نشین مطلق باشد بلکه با نخریدن مهاجم او حتی دقایق بیشتری را نسبت به فصل گذشته خواهد داشت . آنجلوتی نشان داده است که روی اسمها ترکیبش را به زمین نمی فرستد و اگر ایسکو عملکرد بهتری نسبت به جیمز داشته باشد او انتخاب آنجلوتی خواهد بود .

از طرفی دیگر آنجلوتی اعلام کرد که رئال دیگر مهاجم نخواهد خرید و این باعث خواهد شد که بازهم ایسکو مثل فصل گذشته در برخی بازیها به عنوان مهاجم به میدان برود که با توجه به فشردگی بازیها و با توجه به اینکه رئال فقط 1 مهاجم دارد باید در این فصل منتظر بود که حتی ایسکو از فصل گذشته بیشتر هم بازی کند . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: