موزه شخصی جیمز رودریگز در کلمیبا؛ از پیراهن کریستیانو رونالدو تا یحیی توره و فالکائو و ...

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :15:50

ستاره جوان تیم ملی کلمبیا تمام پیراهن هایی را که در دوران بازی اش گرفته است، به موزه تبدیل کرده است.

به گزارش MARCA، جیمز رودریگز سوپر استار شماره 10 جدید مادریدی ها در شهر تولد خود فعالیت های زیادی انجام داده است. او در آن منطقه 10 زمین فوتبال چمن مصنوعی دارد که در حال حاضر توسط بستگان وی اداره می شود.

نکته ای که در این میان به چشم می خورد، کلکسیون شخصی وی می باشد که عمه جیمز پاتریسیا آن را در خانه دوران کودکی وی برپا کرده است. یکی از جذاب ترین بخش های آن مربوط به پیراهن هایی است که او در دوران نه چندان طولانی بازیگری اش دریافت کرده است. شاید با ارزش ترین پیراهن برای رودریگز، پیراهنی باشد که کریستیانو رونالدو الگوی همیشگی اش به او هدیه داده است، دو بازیکنی که از چند روز دیگر با لباس رئال مادرید در کنار هم بازی خواهند کرد. همچنین پیراهن هایی از جمله پیراهن ایسکو در بازی پورتو برابر مالاگا، یا پیراهن یحیی توره در بازی ساحل عاج و کلمبیا در جام جهانی نیز از پیراهن های شاخص در این مکان هستند.

در کنار این ها، پیراهن برخی از هم تیمی های او از جمله کوادرادو، جکسون مارتینز و فالکائو نیز به چشم می خورد اما لباسی که خاطرات خاصی برای او دارد، پیراهنی است که پس از دیدار برابر برزیل داوید لوئیز با او عوض کرد و رودریگز در حالی که با چشم های گریان زمین بازی را ترک می کرد، اشک های خود را با آن پاک می کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: