الکس دل پیرو: آنچلوتی بهترین مربی تاریخ است؛ همیشه بازی در برنابئو باعث افتخار بوده است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :11:35

بنا به گزارش AS، دل پیرو با تمام بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد – به خصوص با کارلو آنچلوتی که دو فصل در تیم یوونتوس مربی او بوده است.

"من به اینجا آمده ام تا به کارلو آنچلوتی سلام کنم – او بهترین مربی تاریخ است و برای او بسیار خوشحالم که به همراه رئال مادرید فاتح دسیما شد. آن لحظه برای او و رئال مادرید بسیار به خصوص بود."

سپس دل پیرو تقابل های متعدد با رئال مادرید در چمپیونزلیگ که به همراه یوونتوس بود را به یاد آورد – از جمله فینال سال 1998 در آمستردام و دیدار در مرحله گروهی نوامبر 2008 که بعد از به ثمر رساندن دو گل در ورزشگاه برنابئو به شدت توسط هواداران این تیم تشویق شد.

"من بارها با رئال مادرید بازی کرده ام و همیشه بازی در پایتخت اسپانیا و حضور در مقابل چنان هواداران باورنکردنی، لذت بخش و باعث افتخار بوده است."

این بازیکن در نهایت در مورد تقویت تیم مادریدی و خریدهای تابستانی آنها صحبت کرد و گفت: "آنها به خوبی تیم را تقویت کرده اند. خامس بازیکنی باور نکردنی است – او جوان است و آینده ای فوق العاده پیش روی خود دارد؛ و کروس خیلی عالی با تیم هماهنگ خواهد شد – او هافبکی است که نقشی مهم برای رئال مادرید ایفا خواهد کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: